Riktig kunnskap, heldekkende service og support

Vi har egen spesialkompetanse innenfor alle våre produktområder og det gir oss større muligheter til å tilby rask, kostnadseffektiv, skreddersydd service og support til våre kunder. Vi tilbyr også kontinuerlig opplæring og kurs i håndtering og bruk av våre produkter.

Våre serviceingeniører og produktspesialister holder seg hele tiden oppdatert på nyheter og utviklingen innenfor sine respektive områder, og deler gjerne av sin kunnskap.

Vi har spesialutdannede ingeniører som hjelper deg på stedet eller på vår velutrustede  serviceavdeling i Asker, rett utenfor Oslo.

Servicekontrakt

Vi kan tilbyd tre forskjellige nivåer på våre servicekontrakter:

  • Forebyggende vedlikehold (1-2 planlagte besøk pr. år)
  • Samarbeidsavtale (Kunden utfører 1. linjeservice)
  • Fullservice (Oppetidsgaranti 24 timer)

Ved behov kan vi også utforme individuelle løsninger.

Kontakt oss for mer informasjon på e-post: support@vingmed-as.no

Teknisk support

Service

I vår serviceavdeling arbeider for tiden 19 serviceingeniører som har ansvaret for den tekniske servicen mot våre kunder. De kurses og utdannes forløpende slik at de alltid er oppdatert. Som komplement til våre egne og skandinaviske resurser, finnes det også tilgang til ekstra support fra våre leverandører. En viktig del av vår virksomhet er å føre en aktiv kundedialog. Vi er aldri lenger borte enn nærmeste telefon. Applikasjonsstøtte og support skjer fortløpende.
Vi kan tilby programvareoppdateringer til våre produkter i takt med release fra våre leverandører, og ved enkelte operasjoner stiller vi med medisinsk personell eller produktspesialist, som hjelper våre kunder til best mulig håndtering av våre produkter.
For deler av vår portefølje, kan vi tilby låneutstyr for å sikre oppetid for våre kunder. Vi har en dedikert og velutstyrt serviceavdeling. Våre ingeniører er spesialutdannet hos våre leverandører og får kontinuerlig opplæring på nye produkter og ny teknologi. Kunden kan velge å inngå en fullserviceavtale, kjøpe service ved behov eller velge løsninger mellom disse. Vi kan tilby service tilpasset individuelle behov. For å unngå forstyrrelser i virksomheten har vi også utstyrsutlån tilgjengelig. Kontakt oss for mer informasjon på e-post: support@vingmed-as.no

Opplæring og kurs

Avanserte medisintekniske produkter krever god opplæring for kundene.

All opplæring tilpasses kundens behov. I forbindelse med levering og installasjon blir både brukere og teknikere opplært av våre spesialister. Brukerne blir opplært på stedet i sitt eget arbeidsmiljø.

For medisinteknikere har vi både serviceopplæring i våre lokaler og hos våre leverandører. I tillegg arrangerer vi vitenskapelige symposier for våre kunder, der medisinske eksperter foreleser om innovativ teknologi innen helsevesenet. Vi tilbyr alle våre kunder muligheten til å ta servicekurs hos oss i Vingmed.

Muligheten til å ta servicekurs tilbys før garantiperioden utløper. Ved påfølgende behov tilbys også kurs etter behov.

Kontakt oss for mer informasjon på e-post: support@vingmed-as.no

Aktiv support

For avansert medisinteknisk utstyr kan det være høyere krav til oppetid, som kunde hos oss kan du få supportavtale opp til 24 timer i døgnet. Utenfor arbeidstid har Vingmed en telefonsvarerordning. Fra vårt sentralbordnummer leses det til enhver tid opp 3 gjeldende telefonnummer til personell som kan nås utenom ordinær arbeidstid ved henvendelser av akutt art. Tlf.: 67 58 06 80. Vi kan også tilby spesialiststøtte på plass i operasjonssalen ved behov.

Skreddersydd service

Hvordan er dine behov og ønsker? Hvilken grad av tilgjengelighet krever din virksomhet? Du bestemmer hvordan vi skal utforme servicen. Forebyggende service, garantert tilgjengelighet, fullserviceavtale med alt inkludert. Vi tilbyr ulike nivåer av service- og supportavtaler til våre kunder.

Opplæring og kurs

Våre kunder tilbys opplæring i teknikk-, betjenings- og brukerspørsmål. I forbindelse med levering og installasjon av utstyr får både brukere og medisinteknikere opplæring. For bruker vil opplæring skje på stedet, mens medisinteknikere tilbys servicekurs i våre lokaler eller hos vår leverandør.

Vi arrangerer dessuten symposier, informasjonsmøter og foreleser om ny medisinsk teknikk innenfor  helsevesenet.

Kontakt oss

Velkommen til å kontakte oss for mer informasjon om oss og våre produkter.

Hva leter du etter?

Beklager, vi fant ikke det du søkte etter.